Ridala taotleb Uuemõisa kergliiklustee rajamiseks toetust

Andrus Karnau

andrus.karnau@le.ee

Ridala vallavalitsus taotleb siseministeeriumilt toetust, et rajada Uuemõisa alevikku kergliiklustee.

Uuemõisa aleviku kergliiklustee on 1,4 km pikk, see algab Haudejaama teelt, kulgeb Kooli teed mööda mõisani, sealt üle Tallinna maantee Ehitajate teele. Sellest teest on olemas 450 m, rekonstrueerimist vajab 320 m ja uut teed tuleks rajada 630 m.

Kergliiklustee rajamiseks võib toetust küsida kuni 400 000 eurot, 15% töö maksumusest tuleb panna omavalitsusel.

Toetuse saamiseks peab taotlus mahtuma siseministri kinnitatud kergliiklusteede kavva. Et pääseda sinna kavva, tuleb esitada 13. novembriks eeltaotlus. Iga taotleja võib esitada ühe eeltaotluse.

 

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
10 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Tiuks
10 aastat tagasi

Ta saab teele minna siis kui kõigi maade omanikega on kokkulepped sõlmitud.Praeguseks ei ole veel suudetud vallas ühe inimese elukohtagi tuvastada ja taotluse esitamise tähtaeg on juba 2 nädala pärast.

taeblakad istugu toas
10 aastat tagasi
Reply to  Tiuks

…pealegi on see toetusprogramm teede võrku ühendamiseks. Paliveres kergliiklusteed pole, siis ei saa see ju heakskiitu. Nii et Taebla jaoks taotlust ei tehtud, Palivere ei vasta tingimustele,………. ongi hea, ei pea asjaga tegelema.

Teadmiseks
10 aastat tagasi

Taotlus Vidruka – Palivere läheb teele . Volikogu otsustas eile peale pikka vaidlust .

Tiuks
10 aastat tagasi

Lääne-Nigula vallas tuleks taotlus teha kindlasti Palivere EIK ja Palivere alevikku vahelise kergliiklustee rajamiseks.Siin on lausa SOS olukord kus kooli suunduvatel lastel ja ka kohalikel elanikel puudub liiklemiseks turvaline tee.

aga
10 aastat tagasi

kas maamees peab ridalas mööda kraaviääri käima – tehke olemas olevad vallateed korda, et ka jala ja jalgrattaga neil liikuda saaks. kiltsis 6 milline tee ja valgustus nagu metropolis, ainult paar joodikut kakerdavad iga päev poodi õllejärele ja kogu moos.

Kergliiklustee
10 aastat tagasi

Haapsalul oleks tõesti mõtlemisekoht. Kõnniteed on masendavalt katkised. Kes jalgsi käivad, need teavad, millest jutt. Kui kõnniteesid ei jõuta parandada, siis ehitatagu kergliiklusteid. Kergliiklustee – autoliiklusest eraldatud, spetsiaalselt vastavalt nõuetele ehitatud ja märgistatud (ning varustatud) jalgsikäimise ja jalgrattaga liiklemise tee.https://www.riigiteataja.ee/akt/13164178

Üks
10 aastat tagasi

Kergliiklustee Herjavasse oleks ka superluks!

ootaks väga
10 aastat tagasi

Lääne-Nigulalt ootaks ka sama. Teede võrku ühendamiseks see projekt mõeldud ongi. Taeblast Rannakülani tee ehituseks oleks väga sobiv taotlust esitada. Jalgrattaga seal liigelda on paras ekstreemsus, rullid võta üldse kaenlasse ja kõmbi järgmise teeni või sõida Taeblas napakalt edasi-tagasi-edasi-tagasi.

Mikk
10 aastat tagasi
Reply to  ootaks väga

Taebla-Rannaküla lõik oma 4 km on kahjuks liiga kulukas sinna meetmesse kirjutamiseks. Osalist ehitust aga meetme tingimused ei luba.

Juhhaidii
10 aastat tagasi

Kas Haapsalu linn esitab ka oma eeltaotluse, või on LV laskunud juba talveunne?