2

Homme algab Risti-Palivere maantee remont

Urmas Lauri

Urmas Lauri

urmas.lauri@le.ee

teeremontFoto: Katrin Pärnpuu

Neljapäeval, 5. juunil alustatakse Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla maantee Risti-Palivere lõigul (km 39,3–49,4) tee rekonstrueerimist, mille tõttu piiratakse seal kiirust u 5-kilomeetrisel lõigul ja suletakse osaliselt üks sõidurada. Tööd võivad kesta kuni aasta lõpuni.

Maanteeameti lääne regiooni peaspetsialist Urmas Robami sõnul alustatakse töid teekatte freesimistöödest ja aluste ehitamisest ning seda tehakse kahes osas: algul 5,2-kilomeetrisel lõigul Jaakna ja Palivere vahel (km 44,2–49,4) ning seejärel 4,9-kilomeetrisel lõigul Risti ja Jaakna vahel (km 39,3–44,2 ).

„Teise remondilõigu töödega ei ole lubatud alustada enne, kui esimesel remondilõigul on paigaldatud vähemalt alumine asfaltbetooni kiht ja tagatud lubatud sõidukiirus 70 km/h,“ selgitas Robam, kelle sõnul peab ajal, mil teisel remondilõigul töid ei teostata, teelõigul säilima esialgne liikluskorralduslik olukord, st lubatud sõidukiirus 90 km/h.

Rekonstrueerimistööde käigus on ette nähtud olemasoleva mulde tugevdamine ja katendi ümberehitus, samuti vahetatakse välja olemasolevad truubid ning puhastatakse külgnev teemaa võsast ja puudest, et tagada külgnähtavust.

Tee rekonstrueerimisel ülejäävast freespurust rajatakse tolmuvaba kate Taebla-Kullamaa maanteele.

Töid teeb AS Nordecon ning need lähevad maksma u 2,4 miljonit eurot. Omanikujärelevalvet teeb Infragate Eesti AS ja see läheb maksma u 23 700 eurot.

Pärast jaanipäeva alustatakse taastusremondiga Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla maantee eelneval lõigul (km 18,3–38,9), kus tehakse olemasoleva katte tasandusfreesimine ja tasanduskihi paigaldus ning kogu lõigul uue asfaltbetoonist kulumiskihi ehitus.

Freesimistöödel ning tasanduskihi paigaldamisel tohib üks sõidusuund korraga suletud olla maksimaalselt 500 meetri pikkuselt, kulumiskihi asfalteerimisel tohib üks sõidusuund korraga suletud olla maksimaalselt 750 meetri pikkuselt. Liiklust reguleeritakse reguleerijate kaasabil.

Töid teeb AS Nordecon ja need lähevad maksma u 2,3 miljonit eurot. Omanikujärelevalvet teeb Infragate Eesti AS see läheb maksma u 10 700 eurot.

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid, vajutades lipukese ikooni.

Kommenteeri

avatar
susla
susla

kergliiklustee on mööda raudteekoridori

aasta on 2014!!!
aasta on 2014!!!

Tahaks teada, kas kergliiklusteid ka kõrvale tehakse? Normaalne oleks tänapäeval ju, et Ristilt kuni Haapsaluni oleks jalgratturitele-rulatajatele-jalutajatele-jooksjatele-rolleritele tee. Tavaliikluses jalgrattaga sõites (sõidan iga päev tervise eesmärgil) ON OHTLIK. Taebla elanikud on nagu narrid väikese teejupi peal edasi-tagasi sõitmas. Mitte kuidagi ei saa Rannakülani kergliiklusteed ühendada.

wpDiscuz