Meeldivaim bränd Eestis on jätkuvalt Kalev

Riina Tobias

riina.tobias@gmail.com

Meeldivaim bränd Eestis on ülekaalukalt, nagu ka eelnevatel aastatel, Kalev, selgus TNS Emori brändide edetabeli uuringust.

Meeldivuselt teine on brändiuuringuis osalejaite eelistustes Maxima ja kolmandal kohal Tere.

Kaheteistkümne hulka mahtusid (tähestikulises järjekorras) veel: A. Le Coq, ETV, Google, Leibur, Rakvere (LK), Selver, Skype, Swedbank ja Tele2.

Kalev on olnud kindlalt liidrikohal alates 2009. aastast, mil viidi läbi esimene uuring sarnasel meetodil. Viimase nelja aasta jooksul on märgatava tõusu läbi teinud Maxima ja Tere, mis näiteks 2009. aastal olid alles vastavalt 17. ja 23. kohal. Tere ja Maxima brändi on ka viimaste aastate jooksul aktiivselt reklaamikampaaniatega toetatud.

Esikolmiku lähedale on tõusnud ka tehnoloogia brändid nagu Google ja Skype, mis 2009. aastal esimese 25 hulka ei sattunud. Samas on tänavuse uuringu 25 esimese hulgast välja kukkunud Nokia, mis 2009. aastal oli meeldivuse edetabelis kõrgel, teisel kohal.

Uuringus osales jaanuarikuus 1007 Eesti elanikku vanuses 15–74 aastat.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments