Swedbanki teenustes on taas häired

Riina Tobias

riina.tobias@gmail.com

Täna, 18. märtsi hommikul kella 9.30 ajal algasid Swedbanki põhiteenustes ja kanalites taas kohatised häired, teatas Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask.

Pank taaskäivitab lähiajal oma süsteemid ning sel ajal võib samuti esineda kuni mitu tundi kestvaid häireid kõigis teenustes.

“Anname kohe teada, kui kõik teenused on taastunud,” teatas Siilivask.

Probleemid on nii kaardimaksete, sularaha väljavõtmise kui neti- ja mobiilipanga osas. Samuti on probleemid panga kõnekeskuse töös, need on peamiselt seotud suure kõnede sissetuleva hulgaga.

Häirete põhjuste väljaselgitamise ja lahendamisega tegeletakse. Swedbanki Balti panganduse IT-direktor Tarmo Pajumetsa sõnul pole ei reedeste ega ka tänaste häirite taga välised tegurid, vaid pangasiseste IT-süsteemide rike.

“Tegeleme aktiivselt põhjuste otsimisega, tegu on riistvaralise probleemiga, mis paraku on kordunud,” kommenteeris Pajumets. “Hoolimata nädalavahetusel tehtud suurtest pingutustest on täna veel mõningaid häireid, seetõttu oleme otsustanud teha süsteemide taaskäivituse. Selle ümberlülituse käigus võib mitme tunni jooksul esineda probleeme.”

Swedbank vabandab klientide ees korduvate katkestuste pärast. Võimalike kahjutaotlustega palutakse pöörduda panka.

“Kinnitame, et hüvitame põhjendatud kahju, mis on seotud häiretega Swedbanki töös,” ütles Mart Siilivask. “Palume esitada avalduse pangateate vahendusel internetipangas, kõnekeskuse vahendusel või oma halduri kaudu pangas.”

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
1 Kommentaar
Inline Feedbacks
View all comments
kk
11 aastat tagasi

pank voiks kahju maksta. pidev jama. see on vist pankrott. tooge sealt pangast raha ara ene kui pankrott.