Rimi teeb kliendile seniste ostude põhjal soodustusi

Riina Tobias

riina.tobias@gmail.com

Alates tänasest saavad Rimi kliendid poe sissepääsu juures asuvaist terminalidest personaalseid sooduspakkumisi.

Kliendikaardi sisestamisel kuvatakse terminali ekraanil kuus eripakkumist, mida näeb vaid kliendikaardi omanik ja mis kehtivad ainult kliendikaardi esitamisel. Kõik terminalipakkumised on müügisaalis tähistatud, kuid seda, missugusele kuuele märgitud tootele kehtib erihind, näeb Rimi kliendikaardi omanik terminalis. Soovi korral saab terminalist pakkumised ka paberil välja trükkida.

Rootsi kapitalile kuuluv Rimi tõi terminalid korraga turule nii Eestis, Lätis kui ka Leedus. Rimi Eesti tegevjuhi Anders Lorentzsoni sõnul on terminalide vahendusel kliendile tehtavad sooduspakkumised osa Rimi kliendikaardiprogrammist.

“Pakume oma klientidele täiendavaid hinnasoodustusi, mis on koostatud varasema ostuajaloo põhjal,” selgitas Lorentzson. Tema sõnul on Skandinaavia riikides terminalid ostjate poolt väga hästi vastu võetud, kuid siinsel jaekaubandusturul on tegu täiesti uue lahendusega.

Rimi tõi Eestis oma kliendikaardi turule 2011. aasta kevadel. Tänaseks on Rimi kliendikaardil rohkem kui 440 000 aktiivset kasutajat. Kokku on Rimi Baltic AB-l Eestis, Lätis ja Leedus 235 kauplust, sealhulgas 40 hüpermarketit (neist 12 Eestis) ja 64 supermarketit (neist 13 Eestis).

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments