Raudteetrassi planeeringu järgi ei hakka rong tulevikus Haapsalu ajaloolises raudteejaamas enam peatuma. Foto Arvo Tarmula
Riigihalduse minister Jaak Aab kiitis heaks Riisipere-Haapsalu-Rohuküla raudteetrassi koridori teemaplaneeringu ja nüüd saab maavanem selle kehtestada.
„Kui pärast kehtestamist keegi 30 päeva jooksul planeeringut ei vaidlusta, saab selles planeeringus paika pandud trassikoridori hakata raudteed projekteerima,“ ütles raudteeplaneeringu projektijuht Liis Moor.
Riigihaldusminister oli lasknud hinnata ka kolme lahendamata jäänud vastuväidet ja leidnud, et kõigi nende arvestamatajätmine on olnud põhjendatud.
Lääne maavalitsuse arengu- ja planeeringuosakonna juhataja Merle Mäesalu sõnul algatas maavalitsus planeeringu 2012. aastal. „Nii suure maakonna tasandi planeeringu puhul on see täiesti optimaalne aeg,“ ütles ta.
Mäesalu sõnul lõi ka raudteetrassi koridori planeeringu puhul välja sündroom „ainult mitte minu tagahoovis“.
„Läänlased võitlesid raudtee eest, kuni jõudis kohale, et raudtee peab kellegi maja kõrvalt ka läbi minema. Siis hakkasid Palivere inimesed seda vaidlustama. Aga rahandusministeeriumi järelevalve ütles, et oleme planeeringu korrektselt teinud,“ ütles ta.
Inimesed! Praegu on valimised ja poliitikutel katus sõidab!
Trass on olemas aastakümneid, mida seal planeerida? Klounaad.
Viletsusel tänavu 56 milli miinust , järgmisel aastal 80 milli miinust – kust see raha leitakse ? Pandagu parem bussiliin iklasse käima
Pandagu parem sinu rumal suu kinni.
See rong , kui ta hakkab veerema, siis mitte tühjalt, sest ta on väike, palju kiirem ja mugavam, kui eelkäijad. Iseasi, kas ta ikka hakkab veerema?!
Milleks vana raudteejaam,teeme uue ja uhkema.Maailmas on kohti kus rong sõidab jaamani ja pärast tagurpidi kuni raudtee lahknemiseni aga meil on raha ju küllaga!
Raha on meil tõepoolest kuhjaga. Taastada raudtee ja panna tühi rong veerema!