Läänemaal hukkus kahe auto kokkupõrkes 27-aastane mees (täiendatud 18.40, lisatud galerii)

Kuvatud 3 pilti, galeriis pilte: 12
Risti lähedal põrkasid kokku Toyota ja Volkswagen, Toyota juht hukkus sündmuskohal. Eduard Laur

Täna kella 15.41 paiku teatati häirekeskusele liiklusõnnetusest Läänemaal, kus kokku põrkasid Toyota ja Volkswagen. Kokkupõrke tagajärjel hukkus Toyotat juhtinud 27-aastane mees.

Õnnetus juhtus Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla 45. kilomeetril Lääne-Nigula vallas Risti lähedal Jaakna külas. Kokkupõrke tagajärjel paiskusid autod üks ühele ja teine teisele poole teed kraavi.

Toyotat juhtinud 27-aastane mees hukkus sündmuskohal. Viga said Toyotas juhi kõrval istunud 23-aastane naine, kelle kiirabi toimetas kontrolliks Läänemaa haiglasse ning Volkswagenit juhtinud 37-aastane mees, kes toimetati Põhja-Eesti regionaalhaiglasse. Volkswageni juht oli autos üksinda.

Kõik autos olnud kasutasid turvavööd, juhtidel oli olemas vastava kategooria sõidukijuhtimise õigus ja sõidukite rehvid vastasid nõuetele.

Lääne prefektuuri operatiivjuht Üllar Kütt ütles, et juhtunu asjaolud on selgitamisel. „Praegu ei ole meile teada, kust suunast autod tulid ning mis võis sel sirgel teelõigul kokkupõrkeni viia. Kõik juhtunu üksikasjad selguvad alustatud uurimises,“ sõnas Kütt.

„Ilmad on vihmased ja päevavalgust on endiselt vähe ning teedel võib nähtavus olla kehv. Liiklejailt eeldavad taolised olud täit tähelepanu ja sobiliku sõidustiili valimist, et vajadusel aegsasti reageerida,“ lisas Kütt.

Õnnetus juhtus teel, kus maksimaalne lubatud sõidukiirus on 90 km/h. Õnnetuse hetkel sadas vihma. Liiklus oli avariipaigas suletud, see avati taas kella 18.20 ajal.

Fotod: Eduard Laur

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
29 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Udutuli
4 aastat tagasi

Ei oma veel uut autut, aga tean, et neil automaattuled. Need mis ise vahetavad tulesid. Õnneks on silmad korras ja ei hakka tõmblema, aga päris paljud teevad jah nii, nagu sugihaiged. Kindlasti pooltel on silmad korrast ära. Palun pange prillid pähe sõites ja ärge näppige mobla. See päevatule režiim võiks nagu talverehvidki olla, tõesti mõni sõidab peale tööd nii koju. Enamus on idikad ja ei tea mida ta auto teebki. Ja siis see teine kontingent kes udutuledega sõidab. No need on tahtlikud tapamasinad. Tuleb selline ahv sulle kuskilt sellise künka tagant selga kuna udukad asuvad enamustel tunduvalt allpool ja sa… Loe rohkem »

Arvaja
4 aastat tagasi

On millega ajalehe pinda määrida, teiste õnnetuses sorkida. Müüb hästi.

pamp
4 aastat tagasi

Mudarahvas ajab siin teemast mööda hülgemöla. Arutagem ikkagi juhtunut. Näha on, et tumedale autole on küljepealt sisse sõidetud. Seal on ristmik ja ilmselt sõitis üks neist teele ette ja kiirused ei olnud vist lubatud. Ilm oli küll märg, aga mitte jäälibe ja veel valge.

to pamp
4 aastat tagasi
Reply to  pamp

ajab ise ka siin hülgemöla pole seal mingit ristmiku näha on et tumedal autol päästjate poolt pool külge lahti lõigatud autod on ikka otse nurkapidi kokku saanud vastasuunda kaldumine vm

Udutuli
4 aastat tagasi
Reply to  pamp

Jää ja lume puudusel on naeltega vähemalt asfaldi peal libedam.

Arvos
4 aastat tagasi
Reply to  Udutuli

Miks te tulele miinuseid laote? Vbl. ei väljendanud ta õigesti. Naeltega on tõepoolest pidamine plusstemperatuuril asfaldil palju viletsam.

Ootame
4 aastat tagasi

Olgu Jumal lohutamas hukkumu lähedasi! Sügav kaastunne teile!

jube
4 aastat tagasi

mõtlemisviis on selline,et ma olen sellel teel ainus, tesied ei loe.ja vot seda peab välja juurutama.See ei muutu kohe aga sinna poole tuleb kindlasti liikuda.

Arvos
4 aastat tagasi
Reply to  jube

Mõttetu tiraad ülal.

Silja
4 aastat tagasi

Kurb. Aga kui terve Tallinna tee sinu ees üks loll gaaditab ja pudurdab siis lõpuks lähedki mööda. Enamus kes tuiavad vahivad oma telefone või tegelevad muude asjadega. Mõni värdjas nühib isegi oma haagisega mölda kuigi masin ei liigu edasigi. Kui 94 spidoka järgi sõita siis ok ja hoida pikivahet muidugi. Lisaks enne pööret aegsasti suund sisse ja paar korda juba vaiksemalt pidurdada, et tagumisel oleks aru saada mida sa teed. Kui mõni puudega deal roolis on ja terve tee istub 5 meetrise vahega perses kinni siis laagris võiks lõuapoolse noomituse teha. Üks kamp maakaid pole aru saanud, et uued autod… Loe rohkem »

Arvos
4 aastat tagasi
Reply to  Silja

Sujunda oma tuled siis nii, et nad vastutulijaid ei häiri. Muus osas aga peaksid end koduselt tundma, sõites oma mõttekaaslaste pundiga hommikul Tallinna poole.

Silja
4 aastat tagasi
Reply to  Arvos

Sujunda oma mõte euroopalikuks. Arvos alias)))

juss
3 aastat tagasi
Reply to  Silja

Tere, eurooplane!

Majaomanik
4 aastat tagasi
Reply to  Silja

Selliste siljade mõttelaadiga on Eesti teede liiklusmõrvarid.

KodanikS
4 aastat tagasi
Reply to  Silja

Vahet pole kas tuiab keegi või sõidab 90 nega, see ei anna õigust ohtlikku möödasõitu teha.
Kui ma 50 alas sõidan suurima lubatud kiirusega, siis ma tuian või? Taeblas on näha mis toimub. Tagant tuleb auto mis tõmbab 50 alas täie pasaga mööda.
Uuemõisas on 50 alas 80 nega ette kihutatud.

Ja üks tähelepanek veel. Lugupeetud autojuhid paluks oma tuled automaatika pealt ära võtta, sest sellise sombusel ja hämaral ajal teil tagumised tuled ei põle päris paljudel.

Silja
4 aastat tagasi
Reply to  KodanikS

Debiil. Mis tulede automaatikaga siin pistmist. Suur mees mine tööle parem .

Sass S
4 aastat tagasi
Reply to  Silja

Kas õhtused rohud jälle võtmata ?

Aitäh
4 aastat tagasi
Reply to  Silja

info eest! Seda on hea teada.

Muutuja
4 aastat tagasi

see ongi see, et
1. autosid on liiga palju
2. piirkiirus on liiga suur – võiks olla 80 km/h
3. raudtee tuleb kiiresti taastada
4. politseid peab teel rohkem olema – see kindlalt distsiplineerib.
5. karistused liikuluses karmimaks – reaalsed vangistused, autod ära

Meilei ole aega.
4 aastat tagasi

Sõidan pea iga kahe nädala tagant pikka vahemaad (300 km edasi- tagasi) ja see on hirmus, mis toimub meie maanteedel. Pimedates kurvides mööda sõidud, möödasõit 4-5 autost (mis kusjuures ei rooma maanteel 5km/h). Ja sõites 90 – 95 km tunnis, siis tunned et kui post teel.

Politseile küsimus, miks teid sellel teelõigul haruharva näeb?
Palivere karjääri otsas paar korda on kiirust mõõdetud. Vihma ja pimedaga ei ole teid seal näha.

Vänt Võll
4 aastat tagasi

Politseil on suva,sest neil on kuupalk….

Nimi kohustuslik
4 aastat tagasi
Reply to  Vänt Võll

Kuupalk mis on niru. Ammu oleks aeg Taebla, Palivere ja Risti kanti ka kaamerad üles panna.

Mõõdasõit
4 aastat tagasi

Sellepärast politseinike pole nähe, et nad kardavad pihta saada kiirustava autoga.

Nimi
4 aastat tagasi

Sellel maanteel käib selline mööda süstimine et oi oi. Pimedal ajal tullakse kõrvalteelt napikalt peateele. Natuke rohkem jälgige ja veenduge, et peateel sõitev auto on ohutus kauguses. Ei ole vaja haiglasse või surnuaeda kiirustada.
Minu kaastunne omastele.

Arvos
4 aastat tagasi
Reply to  Nimi

Sõidan samuti samal teel kuid nimetatud olukordi pole igapäevaselt märganud. Mis ajal peaks liikuma, et kinnitust saada väidetele?

Silja
4 aastat tagasi
Reply to  Arvos

Täiskuuajal ja valged sokid pane jalga.

Arvuta
4 aastat tagasi
Reply to  Arvos

Nendes õhtustes praamilt tulijate kolonnides hakkab mööda kihutamine Ristilt alates. Terves kolonnis puudub pikivahe. Olen sattunud 22.30 paiku kolonnide vahele. Seal kas sõidad libedaga koos kolonniga 110 või tõmbad teeäärde natukeseks seisma.

Märkamine ja tegelikkus
4 aastat tagasi

Kurb ja kaastunne omastele! Millal lõpeb “vene rulett” liikluses? Olen igapäevane liikluses osaleja ja liiklusvoog põhimaanteedel on tihe olenemata sellest, kas on hommikune või õhtune aeg ja olenemata ilmast ning ikka on keegi, kellel on “kohutavalt kiire”. Pole vahet, kas sõidad 90 või 100 km/h, ikka istutakse mõne meetrise vahega sabas kuigi vastutulev autode voog on piisavalt tihe ja möödasõidu võimalust pole. Nagu mingi võimalus tekib enne piiratud nähtavusega ala, siis ikka pressitakse mõõda ja vaatamata pideva joone olemasolule tee telgjoonel, kui pea alati tuleb mõni sõiduk vastu ja siis keeratakse tagasi oma sõiduritta, luues nii liiklusohtlikke olukordi ja närvikulu… Loe rohkem »