Robin Särg (nr 17). Foto: Gear Racing MTÜ
Aprilli viimasel nädalavahetusel tominud Eesti meistrivõistluste esimesel etapil kardispspordis möödus Gear Racing meeskonnale ülipõnevalt.
Klassis Cadet võidutses oma elu esimeses stardis Kert Ahu, kes võitis kõik stardid veenva eduga. Oma isa, ralliaradadel kuulsust kogunud Kalle Ahu näpunäidete järgi võidusõiduteed alusatnud Kert on ühtlasi ka ainuke Gear Racingu võistleja noorimas vanuseklassis. Esimesel võistlusel seista poodiumi kõrgeimal astmel annab innustust ja lootusi edaspidiseks noore võidusõitja karjääris.
„Ma lähen õnnest lõhki!” olid võistkonna pesamuna esimesed sõnad peale kiivri peast võtmist.
Ootuspäraselt ülipõnevaks muutusid ka teised stardid. Micro 60 klassis dramaatiliselt lõppenud eelsõit täis kokkupõrkeid ja põnevaid möödasõite kuni finishi lipu langemiseni tõid edu Gear Racingu sõitjatele Jaan Järveveerule ja Chritofer Lepastele alles vahetult enne viimase kurvi läbimist ja ruudulise lipu lanegmist.
Finaali stardijärjekord oli paljulubav – Jaan esimesel positsioonil ja Christofer teisel. Esimesed ringid päeva tähtsaimas sõidus näitasid Jaani veenvat edu ja ootused olid kõrged. Paar sõiduviga kukutasid kaks ringi enne sõidu lõppu kahjuks Jaani neljandaks ja Christoferi viiendaks. Tublid esitlused ka teistelt Gear Racing’u võistlejatelt — Patrick Enok kuues ja Andreas Aulik seitsmes.
Veidi kiiremas, Mini 60 ja Raket ühisklassis võistlesid sel aastal nooremast klassis vanemasse siirdunud Robin Särg ja Karl–Kenneth Neuhaus. Mõlemale võistlejale möödus nädalavahetus kiirema klassi masinaga harjumiseks ja tundma õppimiseks, kuid see ei andnud põhjust nõrgaks tulemuseks.
Finaalsõit 10–14 aastaste klassis oli täis põnevust alates stardist finishini. 17ringilise võidusõidu esimesel ringil sooritatud julged möödasõidud ja kiire sõit viisid Robini kohe teisele positsioonile. Esimest kohta hoidnud Venemaa esindaja Aleksander Vilajev jäi sel korral püüdmatuks. Robin jäi teisele poodiumi astmele.
Kohtadele kolmas kuni viies toimus sündmuste rohke võidusõit kuni võidusõidu lõpuni. Enamuse finaalsõidust kolmandat kohta hoidnud Karl–Kenneth Neuhaus oli valmis võtma esimeselt etapilt kõrged punktid olid sel korral konkurendid tugevamad ja Karl-Kenneth pidi jääma esimesena poodiumilt välja lõpetades sõidu kõrge neljanda kohaga.
Reimo Särg