Eesti Post suleb kõik postipunktid, postkontoris tohib olla üks inimene

Andrus Karnau

andrus.karnau@le.ee

Eesti Posti kava järgi on Lihula postkontor märtsist poole vähem aega lahti. Postiametnik Piret Elismäe kaotab töö, sest ei soovi veel väiksema palgaga jätkata. Andres Hion

 

Lihula postkontor. Andres Hion

Eesti Post suleb kõik postipunktid ega luba postkontoreis olla olla korraga rohkem kui ühel kliendil.

17. märtsist on ajutiselt suletud postipunktid kuni eriolukorra lõppemiseni. Postipunkt on postiasutus, kus postiteenuseid vahendab näiteks külapood või raamatukogu.

„Jätkame eriolukorra ajal postiteenuse osutamist ainult nendes kanalites, kus saame ise tagada kõikide erakorraliste nõuete täitmise ning teenust osutavate töötajate ohutuse ja turvalisuse,“ ütles Eesti Posti teeninduskanalite üksuse juht Eve Vuks.

Postkontorid on avatud, kuid eriolukorras piiratakse teenindussaalis korraga viibivate inimeste arvu, et vähendada nakkusohu riski. Saaremaa ja Võru postkontorite ootesaalides on juba praegu lubatud viibida vaid ühel kliendil korraga, vajadusel laiendatakse piirangut ka teistesse piirkondadesse, teatas postifirma. Samuti palume maksta klientidel postkontorites võimalusel pangakaardiga.

Ettevõte palub külastada postkontorit ainult äärmise vajaduse korral ning võimalusel kasutada iseteeninduskanaleid: e-poodi ja pakiautomaati. E-poest saab postmargid ja ümbrikud tellida endale koju postkasti.

Kõik postipunktidesse minema pidavad saadetised suunatakse postkontorisse või pakiautomaati.

Igal kliendil on võimalik saadetis ka ise pakiautomaati suunata või postikulleriga koju tellida.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
4 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Mari
4 aastat tagasi

Olen 3x proovinud nende pakiautomaatidega pakke tagastada, see pole ühelgi korral õnnestunud. Ma loodan, et nad on tänaseks selle probleemi lahendanud, et automaatide klaviatuurid ja ekraanid ei tööta/nendesse ei saa kirjamärke sisestada. Tundub juba tahtliku mõnitamisena see nendepoolne soovitus Ise-teenindust kasutada. ☹️

süsimust iroonia
4 aastat tagasi

huvitav, kes siis on see üks inimene, kes võib postkontoris korraga viibida? klienditeenindaja isiklikult ehk? 😀
teate, on suur hulk (eriti rahvusvahelisi) pakke, mida ei saagi pakiautomaati suunata, sest saatja lihtsalt ei kirjuta mobiilinumbrit etiketile. nii mõnigi sellistest pakkidest on tellitud mitu nädalat tagasi, kui mingist viirusest veel haisugi polnud.

ausalt, omniva – pange endi peldikud parem üldse kinni, erasektori pakivedajad jagavad vähemalt matsu, mis ja kuidas…

Kodanik
4 aastat tagasi

Ja kuidas ma pakid saan automaati suunata? Kas ka e teeninduses?

Metsaelanik
4 aastat tagasi

Koju postkasti ei saa Omniva e-poest marke tellida, ainult automaati, kulleriga või registreeritud kirja ja pakiga, millele tuleb aga postkontorisse järele minna.