Mis on POS materjalid ja kuidas neid edukalt müügis kasutada?

reklaamitoimetaja

reklaam@le.ee

Tänapäeva suurimaks väljakutseks on fossiilsete kütustele ja mittetaastuvatele loodusvaradele alternatiivide leidmine. Kuidas muuta maailma paremaks? Stora Enso on biomajandust arendav ja toetav firma, mille üheks tegevusharuks on POS materjalid.

Stora Enso ärimudel on lihtne – eesmärk on kasutada taastuvaid ressursse, et jätkusuutlikult ja säästlikumalt toota pakendeid, paberit ja muid biomaterjale. Ka turunduseks vajalikku on võimalik valmistada, tehes planeedi jaoks paremaid valikuid.

Mis on POS materjalid?

POS materjalid ehk point of sale materials on erinevat tüüpi reklaammaterjalid ja turundustooted, mille eesmärk on püüda potentsiaalse ostja tähelepanu ostukohas.

Promomaterjalid on näiteks:

  • reklaamstendid ja -alused toodete tutvustamiseks
  • pakendid
  • bännerid ja plakatid
  • kaubaaluste ja turvaväravate katted

Lihtsuses peitub võlu ja firmad paljudes valdkondades kasutavad just POS lahendusi. Need on tuttavad nii poest, messidelt kui ka konverentsidelt.

Foto: Stora Enso

Miks on POS materjalid head?

Põhiline eesmärk on äratada ostukohas ringiliikuvas võimalikus kliendis huvi ja püüda tema tähelepanu. Kõik algab esimesest kontaktist ja sellest, et uudishimu sünnitab uudishimu. Plakatid seinale panna tundub lihtsa ja kindla lahendusena, kuid variante on veel ja veel. Mis on POS materjalide plussid ja kasutegurid?

  • Brändi kuvand ja turundamine

Nagu inimestelgi, on kaubamärkidel oma olemus. Brändi kuvand ning selle läbimõeldud esitlemine reklaammaterjalide abil aitavad kaasa kaubamärgi hilisemale äratundmisele muudes olukordades ja paikades. Vaid üks pilk ja meenub kõik!

  • Kiirus

Kampaaniad ja nendega seotu on kui rätsepaülikonna õmblemine – see võtab kuid. POS materjalid aga valmivad kiirelt. See pluss kaasneb pika kogemusega firmadega, kes pakuvad kõik vajaliku ühest kohast, nii disaini kui ka valmistamise. Tänu lühikesele ooteajale on võimalik kiirelt reageerida – luua hooajalise toote reklaamstend või kasutada inspiratsioonina ühiskonnas toimuvat.

  • Läbipaistvad kulud

Pikalt töös olnud reklaamikampaaniad võivad tuua üllatusi rahalises mõttes. Pikalt ette planeerides on sada ja üks muutujat, mis… muutuvad. POS-i puhul tehakse konkreetne hinnapakkumine ning kulud ja eelarve on kindlamalt paigas.

  • Kliendiga suhtlemine müügikohas

Stendid ja väljapanekud on püüavad silma ning suurendavad oluliselt spontaanse ostu tegemist. Inimestena otsime harjumuspärasest eristuvat. Kaunistused toote ümber või teistmoodi väljapanek äratab tähelepanu ja tekib esmane kontakt. Plakatid või muu saavad anda infot ka selle kohta, kust seda toodet või brändi osta saab.

Foto: Stora Enso

POS ja kvaliteedinõuded

POS materjalide lisaväärtuse tagamiseks on oluline, et need oleksid kvaliteetsed ja suunatud potentsiaalsele kliendile. Mida tuleks tellides arvestada?

  • Tunne oma klienti. Kellele on toode suunatud? Sama toote erinevad sihtgrupid nõuavad erinevat lähenemist.
  • Kujundus ja disain. Atraktiivne POS pakub silmailu ja eristub ning tekitab seeläbi huvi. On oluline, et materjale ettevalmistaval ettevõttel on oskuslikud ja kogenud disainerid. Samuti on oluline, et tekst oleks kergesti loetav ja arusaadav.
  • Nähtavus. POS-ide paigutamine on oluline aspekt. See on nagu male, kus ühest käigust sõltub palju. Paigutamine tasub korralikult läbi mõelda ja analüüsida.
  • Esmamulje ja kvaliteet. Toote reklaammaterjalid ja pakend tekitavad esmamulje, mis kinnistub. Tasub vaadata, et need annaksid edasi brändi kuvandit ja looksid positiivseid seoseid. Madala kvaliteediga POS materjalide puhul on spontaanse ostu tõenäosus väike. Silmadega söömine kehtib ka mujal kui toidulaua ääres.

POS materjalid ja nendega tegelemine on ettevõtte Stora Enso argipäev. Pikaajaline kogemus aitab leida parimaid ja kvaliteetseid lahendusi just teie brändi ning selle tooteid arvestades. Rohkem infot kodulehel storaenso.com/et-ee/

0 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments