Digitaalne turunduse rakendamine oma online-äris on äärmiselt oluline ning lõpuks tagab see tegevuse edukuse. Iga projekt peab jõudma enda sihtrühmani ning kuidas selleni jõuda ilma korrektse turunduseta? Selleks on võimalik kasutada erinevaid sotsiaalseid kanaleid, kui ka traditsioonilisi vahendeid kasutades. Loomulikult määrab antud tegevuse paljuski just ettevõtte kuvand ja eelarve. Enne digitaalse turundamise alustamist tasub kindlasti kindlaks määrata oma eelarve ning samuti ka kampaania eesmärk.
Sellel lihtsal põhjusel otsustasime vestelda eduka Casinoble veebisaidi asutaja Lukas Mollbergiga. Eesti litsentsiga online-kasiinod on peamiseks valdkonnaks, millega eelnevalt mainitud veebisait tegeleb. Antud isiku puhul on tegemist eeskujuliku näidisega sellest, kuidas on võimalik digitaalse turundamise strateegiad rakendada ettevõtte igapäeva ellu. Läbimõeldud tegevus suurendas liiklust ning, mis veelgi olulisem see aitas tõsta ka konversioonimäära.
Hea näitena saab tuua teie spordiennustuse lehe, mille kaudu on võimalik tajuda erinevaid turundamiseks mõeldud komponente. Samuti on kõik komponendid määratletud ka kõigi tänapäevaste SEO standarditega. Kui antud teema pakub teile huvi, siis jätkake lugemist ning pange kõrva taha kuidas Lukas Mollberg on oma Casinoble veebisaidil suutnud digitaalse turundamise ideaali lähedaselt rakendada.
Digiturundus on midagi rohkemat, kui kõigest tasuline reklaam
Vastupidiselt levinud valedele arvamustele, mida paljud ettevõtjad silmas peavad, ei pea tegelikult veebisaidi liikluse tekitamise eest maksma meeletuid summasi. Digitaalne turundamine võib olla ka väiksema eelarvega, kui seda ehk arvatakse. Samuti on võimalik teil endal läbida koolitusi antud teemadel.
Kindlasti olete märganud, et viimasel ajal on ettevõtete seas äärmiselt populaarseks muutunud sotsiaalmeedias nii öelda kohal olemine. Kui selline lahendus on teie ettevõttega kooskõlas, siis on see äärmiselt hea viis enda toode või teenus viia miljonite silmapaarideni ning ilma otsese kuluta. Midagi mille nimel Casinoble kõvasti töötab on kohalolu sotsiaalmeedias, kui tänapäeva suurimas reklaamiks mõeldud paigas. Samuti nähakse kõvasti vaeva oma sihtrühma väljaselgitamiseks ning eesmärgiks on jõuda klientideni, kes kvalifitseeruvad sihtrühmana.
Sotsiaalmeedia reklaamidega aga ei tasuks ka liialt hoogu sattuda. Igal asjal on oma piir ning samuti ka sotsiaalmeedia turunduses. Kui investeerite liiga suuri summasi, siis tulemuseks on see, et saate küll liiklust, kuid praktiliselt kogu liiklus on madala kvaliteediga. Kindlasti me ei mõtle madala kvaliteedi all seda, et keegi oleks parem või halvem, kui inimene. Mõtleme selle all hoopis seda, et iga reklaami eesmärgiks on ettevõttele raha tagasi teenida, ning pikas perspektiivis toota ka kasumit. Kui ettevõtte strateegia on endale tagada lihtsalt kohalolu sotsiaalmeedias, või tegemist on mõne muu sarnase eesmärgiga, siis otseselt ei ole oluline sihtrühm, kellele reklaami edastatakse. Tegemist on küll äärmiselt harukordse juhtumiga, ning enamikel juhtudel on siiski eesmärgiks oma toote või teenuse reklaamimine ja läbi selle kasumi teenimine.
Õppige oma ala parimatelt
Pole mõtet oma ettevõtte toodet või teenust lapsikult kõigile pakkuda, sest vastasel juhul tekib reaktsioon, kus raiskate aega inimestele, kes ei ole teie potentsiaalsed kliendid. Kui võtta näiteks Casinoble, kelle eesmärgiks on müüa online-kasiinos registreerimist, siis ei ole mõistlik sihtgrupiks seada inimesi, kes sellest absoluutselt huvitatud ei ole. Kindlasti tasuks ajas jälgida ka klientide soove ning huvi ja vastavalt sellele kohandada ka oma teenust või toodet, mida klientidele pakute.
Kindlasti enne, kui asute õpingute kallale tasuks meeles hoida ka seda, et kõik kes reklaamivad ennast, kui oma ala parimad ei pruugi seda olla. Kohati luuakse endale äärmiselt tugev fassaad ning selle taga peitub isik, kes ei suuda pakkuda teenust või õpetust, mida olete otsimas. Enne otsuse tegemist kelle strateegiaid jälgida tasub teha korralik taustauuring, sest vastasel juhul raiskate enda aega ning see ei aita teil saavutada eesmärke. Leiame, et digitaalse turundamise poolest on üks kõige olulisemaid aspekte just läbipaistvus ning ausus.
Kuidas luua ja hoida kliendisuhet
Peale seda, kui olete jõudnud reaalsete klientideni, kes huvituvad teie veebiäris, siis peate selgeks tegema ka selle, milliseid digitaalseks turundamiseks mõeldud strateegiate rakendamine on kõige kasulikum. Kui olete kindlaks teinud kliendi soovid ning eesmärgid, siis saate ära kasutada varasemalt paika pandud strateegiaid ja neid rakendada. Kliendisuhted ja nende arendamine on äärmiselt oluline aspekt, sõltumata millised on teie äritegevused.
Paljudel juhtudel tähendab kliendile lisaväärtuse tekitamine ka huvi kasvu. Selleks võib olla näiteks mõni eripakkumine või muul viisil väärtuse loomine. Pole kahtlust, et digitaalse turunduse strateegiad, nagu näiteks e-posti kaudu turundamine on äärmiselt oluline. Sellisel viisil saate pidevalt hoida kliente enda ligidal ning kui näete, et valitud strateegia ei tööta peate tegema mõningad muudatused. Kogu protsess peab välja nägema võimalikult loomulik, ning müügivihjed peavad olema kliendi jaoks, kui ahvatlevad pakkumised.
Mitte midagi ei saanud aru . Pikk jutt ……… .
See on väga lihtne – ole viisakas. Ei maksa midagi aga toob palju tagasi.