PKC Eesti juhatuse esimees Lauri Rohtoja ütles Lääne Elule, et kuni 120 töökohast, mis ettevõte pakub PKC Haapsalu tehase töötajaile Keilas, on vastu võetud siiani 63.
„Hindan kõrgelt, et osa töötajaid on valmis oma igapäevaelu nõnda ümber korraldama, et nad saavad tööd meie ettevõtte Keila tehases jätkata. Mõistan ka nende valikut, kelle elukorraldusega selline tööteekonna pikenemine ei sobi,” ütles Rohtoja. Keilasse üle tulevate töötajatega uusi töölepinguid ei sõlmita, need jätkuvad praegusel kujul.
Keilas tööd jätkata soovijaile korraldab PKC Eesti Rohtoja sõnul bussisõidu. Vastuseks küsimusele, kas vastab tõele, et PKC Eesti kavatseb bussiliini käigus hoida vaid 2015. aasta märtsini, kinnitas Rohtoja, et PKC Eesti hindab väljaõppinud töötajate väärtust ning on valmis panustama töötajaile mõeldud transpordi korraldusse ka pärast 2015. aasta märtsi, kuid analüüsib olusid jooksvalt.
„Peame siis olukorda hindama, me ei alahindaks inimeste pikaajalisemat soovi leida tööd kodukoha lähedal," lausus Rohtoja.
Autotööstusele juhtmeköidiseid valmistav rahvusvaheline PKC Group suleb selle aasta lõpuks Haapsalu tehase ning PKC Eesti jätkab tööd Keila tehases. Haapsalu tehases töötab 347 inimest. Rohtoja sõnul ei ole seni koondatud ühtegi töötajat, samuti ei ole ükski töötaja saanud veel kätte koondamisteadet.
Samas pakub, PKC juba piiri taga ka tööd. Isegi 35 eur päevaraha suudavad palgale juurde maksta.
Ega ma ei tea ka kas tasub Keilasse tööle minna v mitte :S
Ma ei usu ega usalda Lauri Rohtoja enam peale 2008a. mäletusi mitte üks raas.
nohh, jaga siis muljeid
Keilale – ilmselt on see suhteliselt tõenäoline jah.
On normaalne, et inimesed sinna tööle lähevad, elada on ju vaja. Ja varsti on nad ka Keila linna või valla kodanikud.
Ma ütleisn kohe, et Keila pakkumise vastuvõtmine oleks suurim viga ja et üsna peatselt kaob see buss ära ja siis vaata ise kuidas käidud saad – ja lahkudki omal soovil lõpuks ja pole koondamisrahasid ega töötukindlustust.
Siis hakkavad Haapsalu linnapead ise oma transpordiga inimesi Keila tööle viima.
PKC on näiteks umbes viis aastat tagasi juba vähendanud töötajate arvu sellisel moel, et võeti mõnedel suundadel töölisi vedanud bussid käigust ära. Ei pidanud kellelegi koondamisteateid kätte andma, puhas rahaline kokkuhoid.
Ärge alahinnake juhtkonna pikaajalisemat soovi korralikult koonerdada.
nii lähebki