Insenerifirma soovitab jätta raudtee vanale tammile

Andrus Karnau

andrus.karnau@le.ee

Insenerifirma Sweco esindaja Henri Toom rääkis, et Riisipere-Haapsalu võiks jätta vanale raudteetrassile.

"Meie ettepanek oli jätta raudtee ajaloolisele trassile," ütlesToom.

Sweco koostas Lääne maavalitsuse tellimusel eskiisprojekti, mis analüüsis kiiruse tõstmist tulevasel raudteel 160 km/h. Sweco pakkus välja kaks varianti. Esimene (variant A) neist õgvendas kurve praegusel trassil. Teine (variant B) pakkus läbimurret läbi Palivere raba, samuti raudtee viimist läbi Taebla asula.

Viimasel juhul oleks liikunud Taebla raudtee peatus ligi kilomeetri praegusest asukohtas Tallinna maateele ja Taebla asula praegusele keskusele lähemale.

Uus trass (variant A) on praeguest raudteetammist 200 meetrit lühem. Seda põhjusel, et õgvendatatakse kurve.

Variant B on praegusest raudteetrassist 600 meetrit lühem, kuid sõiudaeg on kõigest 20 sekundit lühem.

Sweco tutvustas reedel Lääne maavalitsuses eskiisprojketi, mis hindas kiiruse tõstmist Riisipere-Haapsalu raudteel.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments