12

Läänemaa bussireisijaid soovib vedada viis firmat

Riina Tobias

Riina Tobias

riina.tobias@gmail.com

Foto: arhiiv

 

Eelmisel nädalal avati Lääne maakonna bussiliiniveo riigihanke pakkumused. Hange on jagatud kolmeks liinigrupiks ning pakkumusi laekus kõikidesse gruppidesse, teatas Lääne maavalitsus.

Liinigrupile nr 1 esitati neli pakkumust, liinigrupile nr 2 samuti neli pakkumust ja liinigrupile nr 3 tuli üks pakkumus. Pakkumusi esitasid AS GoBus, AS L&L, OÜ M.K.Reis-X, AS Hansa Bussiliinid ja OÜ Atko Liinid.

Enne parimate pakkumuste väljaselgitamist peab hankekomisjon kontrollima pakkujate vastavust kvalifitseerimistingimustele ning seejärel kontrollitakse pakkumuste vastavust hankedokumendis esitatud tingimustele.

Komisjon selgitab parimad pakkumused välja vastavalt sätestatud hindamiskriteeriumidele, mille kohaselt arvestatakse lisaks liinikilomeetri maksumusele ka kvaliteedinõudeid nagu busside vanus, alkolukkude ja konditsioneeri olemasolu bussis ning talverehvide kasutamine.

Lääne maavalitsus kuulutas riigihanke vedajate leidmiseks maakonna bussiliiniveole välja juulis. Huviliste poolt oli küll mitmeid täpsustavaid küsimusi, kuid hankedokumendi muutmise vajadust ei tekkinud, edastas Lääne maavalitsuse pressiesindaja Liivi Ollino. Seetõttu avati pakkumused kuulutatud ajal, mis on selliste riigihangete puhul küllaltki ainulaadne.

Hankelepingud maakonnaliinide teenindamiseks sõlmitakse 8,5 aastaks.

Lääne maavalitsus loodab bussiliiniveo hankelepingud sõlmida oktoobris.

JAGA

Kommenteeri

avatar
Külliki
Külliki

On küll linnaliinibussid vajalikud, kui liikumisega raskusi ja jalgsi ühest linna otsast teise kõndida ei jaksa, taksosõit läheks invaliidile suht kulukaks!

Sass1.
Sass1.

Olen invaliid ja käisin taksoga Silmal ja tagasi.
Jäin rahule!

Nr 3
Nr 3

on vägagi vajalik.Äärelinnast saab poodi ja tagasi, ei pea käeotsas toidukotti tassima, saab perearstile, apteeki ja surnuaial käia. Kui vaja ka bussijaama. Kõik linnaelanikud ei ole noored, ilusad ja ühtemoodi võimekad ja ei sõida jalgratta või autoga. Nii et võiks ka sellele mõelda.

Artur
Artur

Kõikkide busside juhid pole süüdi et ühest tuleb 5 inimest peale teisest ei tule ühtegi jne..bussi graafik on ette antud.. kellaajaliselt peab sitma ja kõik. nu pole kliente siis pole.. kurb 🙁 ärge nüüd küll juhtide peale kargake oma lollusega 😀

Sass1.
Sass1.

to Artur – ma ei ole loll, olen hull, lollil ei saa olla
suurushullustust. Minu kommentaari mõte ei
olnud bussijuhte solvata, vaid öelda oma
arvamus, et reisijaid on väga vähe.

kass
kass

Nr 3 buss on kõige vajalikum hommikul, et kastanist lapsed algkoolis saaks. muul ajal vist jah tühja võitu.

Sassile
Sassile

Milles juht süüdi et temalt küsida küsima peab tellijalt et mis mõte sellisel raha kulutamisel

Kuglimugli
Kuglimugli

Ega bussijuht pole süüdi ! Haapsalu linn on nii väike, et jala jõuab igale poole. Samas – bussijaamast nt. Uuemõisa jõudmiseks on tegu, nr 3 sinna ei sõida.

Sass1.
Sass1.

Mina bussiga ei sõida, aga kui näen linnaliin nr. 3 bussi
möödumas, tänaval kõndides, või oma köögi aknast
Metsa tänavale, tahaks bussijuhilt küsida: ” mees,
keda sa vead? “. Mõni üksik reisija!

Arvos
Arvos

Haapsalu on nii väike linn, et seal võib hobusega sõita.

Sass1.
Sass1.

Hobust ei ole linna küll vaja, teeb veel pahandust.

Tegelikult
Tegelikult

Hobusesõnnik puhas kuld ja linnatänavalt hobusesõnnikut kogudes saab aianurgas mahedat ning tervislikku juurvilja kasvatada. Hobune tarvitab taastuvat kütust, ei saasta keskkonda, propageerib tervislikke eluviise, ravib suurushullustust ja vaimuhaigusi. Ridala kihelkonna turismiettevõjad on hakanud piirkonnas hobuseid pidama ja kasvatama ning edu neile. Hobustele teretulemast mudalinna!

wpDiscuz