Sertifikaat Usaldusväärne Ettevõte: kuidas luua usalduslik suhe uue kliendiga?

Alar Birk

alar.birk@le.ee

Sertifikaat Usaldusväärne Ettevõte: kuidas luua usalduslik suhe uue kliendiga?

Market analysis

Usaldus on ainus viis, kuidas luua pikaajaline ja toimiv kliendisuhe. Teenuse ja teenindusega rahul olev klient või äripartner on parim garantii kestvaks koostööks. Kuidas aga luua usalduslik kontakt potentsiaalsete klientide ja partneritega? Uuringud näitavad, et tänapäeva tarbijad hindavad ettevõtetes eelkõige usalduslikku mainet ja seda üha enam just veebis. 

Et ausad firmad hästi silma paistaks, on Kliendi Arvamusuuringute Keskus alustanud Eestis originaalse meetodiga projekti, mille kulminatsioon on kliendisõbralike ettevõtete tunnustamine sertifikaadiga Usaldusväärne Eesti. 

Ettevõtete keerukas analüüs põhineb Poolas väljatöötatud algoritmil, mis kontrollib asutusi nende negatiivse tagasiside järgi veebis ning määrab n-ö arvamuste koefitsendi. Hetkel Eestis ainsana taolist meetodit rakendav Kliendi Arvamusuuringute Keskus võtab kvaliteedinormi täitnud ja potentsiaalsete sertifikaadi omanikega peale hinnangu selgumist ühendust. Portaali www.usaldusvaarneettevote.ee keskkonda saavad kasutajaõigused vaid need firmad, kes on kliendisõbralike näitajatega. 

Projekti eesmärk on tunnustada ettevõtluse positiivset esitlust internetis ja võimaldada klientidel ligipääsu ettevõtetele, mida iseloomustavad kõrgetasemilised teenused. Sertifikaati „Usaldusväärne Ettevõte“ annab välja Kliendi Arvamusuuringute Keskus, rohkem informatsiooni leiab www.usaldusvaarneettevote.ee. 

logo_ee

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments