Häirekeskus sai mullu üle 180 000 tühikõne

Kristjan Kosk

kristjan.kosk@le.ee

päästeamet logo

Häirekeskus sai mullu üle 180 000 tühikõne, üldine kõnede arv hädaabinumbrile 112 on aga langustrendis.

Siseministeeriumi juhtkond, politsei- ja piirivalveameti ning häirekeskuse juhid võtsid kolmapäeval kokku lõppenud tööaasta.

Alates läinud aasta 11. veebruarist kehtib Eestis vaid üks hädaabinumber, milleks on 112. Varem oli politsei- ja piirivalveametil eraldi hädaabinumber 110.

Usaldus häirekeskuse vastu on 89 protsenti ja elanikkonna rahulolu hädaabiteadete menetlemisega on jätkuvalt kõrge, ulatudes 90 protsendini.

Hädaabinumbrile 112 saabus aasta jooksul 1 147 668 hädaabikõnet ja kõnede arv on langustrendis.

Langustrendis on ka ülevoolukõnede ehk piirkondlike häirekeskuste vahel ümbersuunatavate kõnede arv, mida mullu oli tunamullusega võrreldes 40 protsendi võrra vähem. Ülevoolukõnede arv oli mullu 77 382, mida võib siiski pidada liiga kõrgeks.

Jätkuvalt vajavad tähelepanu häirekeskusesse tehtavad tühikõned, mida mullu oli 182 353 ehk ligi 16 protsenti kõigist kõnedest.

Päästekorraldaja eriala kutseõppe asukoha ületoomine Tallinnasse lihtsustas värbamist.

 

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments