Tarbijakaitseamet loobus nõustamistelefoni lühinumbrist 1330

Riina Tobias

riina.tobias@gmail.com

Tarbijakaitseamet otsustas tarbijate huve silmas pidades loobuda alates tänasest tarbijate nõustamistelefoni lühinumbrist ning edaspidi jätkata vaid pika numbriga 620 1707, edastas ameti pressiesindaja.

Võlaõigusseadus sätestab tarbijate kaitse olukorras, kui ettevõtja haldab telefoniliine selleks, et tarbija saaks temaga seoses sõlmitud lepinguga ühendust võtta, näiteks täpsustada lepingu tingimusi, esitada kaebusi, avaldusi jne. Sellisele telefoniliinile helistamine ei tohi tarbijale kaasa tuua põhitariifist suuremat väljaminekut.

Kuigi tarbijakaitseamet ei sõlmi tarbijatega lepinguid, otsustas amet, et jätkab tarbijatele nõustamisteenuse pakkumist siiski ainult numbriga 620 1707, kuna see ei too nõustamist vajavale tarbijale kaasa lisakulutusi. Seni pika tavanumbriga paralleelselt kasutusel olnud lühinumbrile helistades küsisid võrguoperaatorid helistajalt kõrgendatud tasu alates 21 sendist minuti eest. Samas, kui paketipõhine põhitariif on 1–6 senti.

Seni kasutusel olnud lühinumbrile seati käesoleva aasta lõpuni automaatvastaja, mis palub nõustamiseks helistada numbrile 620 1707.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments