Vormsi praamivedaja konkursi võitis Leedo firma Väinamere Liinid

Kaire Reiljan

kaire@le.ee

Vormsi uue parvlaeva 3D mudel. Laeva nimeks valiti Ormsö.

Vormsi praami operaatori leidmiseks korraldatud riigihanke võitis OÜ Väinamere Liinid, teatas Lääne maavalitsus. 

Hankes esitasid pakkumuse Väinamere Liinid OÜ ja AS Kihnu Veeteed, kes mõlemad kvalifitseerusid, kuid Väinamere Liinide poolt esitatud pakkumus, hinnaga 238.- eurot (ilma käibemaksuta) reisi kohta, mis oli madalam.

Hankemenetluse käigus vaidlustas Väinamere Liinid OÜ hankedokumendi “Pakkumuse esitamise ettepanek ja hinnapäring” tingimused riigihangete vaidlustuskomisjonis ja komisjoni otsuse omakorda Tallinna Halduskohtus. Vaidlustamine lõppes kaebaja jaoks tulemusteta.

Lääne Maavalitsus on koos uue reisiparvlaeva Ormsö tellija, Veeteede Ametiga, andnud pakkujatele võimaluse külastada laevaehitaja Baltic Workboats AS tehast Nasval Saaremaal. Kohtumise eesmärk oli tutvustada pakkujatele uut reisiparvlaeva Ormsö ja saada vastused laeva tehniliste andmete kohta. Et nii maavalitsusel kui ka pakkujatel on olnud üksteisele palju küsimusi, nõudis ka hanke korraldamine lisaaega.

Vormsi uus parvlaev Örmsö, mille kodusadamaks on Sviby, valmib Baltic Workboats AS laevatehases tuleva aasta 1. maiks. Ormsöle on planeeritud avatud peatekil kohti 22-le sõiduautole või 2-le veoautole massiga 45 tonni. Võimalus on lisada ka platvorm, mille lisamisel mahutab praam üle 30 sõiduauto.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
3 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Jürka
9 aastat tagasi

LE-s oli kirjas, et Vormsi liinilaeva teraskorpus valmis Riia laevatehases ja pukseeriti Nasvale, kus lisatakse laeva pealisehitus. Vaevalt Vormsi liinilaev projekteeritakse ja ehitatakse jääs sõitmiseks alumiiniumkorpusega. Jäätee rajamise ja korrashoiuga tegeleb Maateeameti Lääne esindus, mis on siin maavalitsusega pistmist. Lisaks ei saa jääteed kasutada veokid ning neid teenindab ikkagi parvlaev. Pole mõtet asjatundmatuid kommentaare jagada.

Arvestades
9 aastat tagasi

…. tüübi eelnevat käitumist pole ime,kui jääteed Vormsile enam ei tule. Ikka leiab põhjuse,miks laev sealt läbi sõitma peab. Ning maavalitsus vaatab,näpp suus (?), pealt….

aga
9 aastat tagasi

seal ainult alumiinium kerega laevu tehakse??? Kuda need paksus jääs vastu peavad? Selline mulje, et teeme “ära” ja pärast laiutatakse käsi ja keegi ei vastuta. Olin selle liini laeva madrus aastate eest ja tean olusi.