Swedbanki elektrooniliste kanalite töö on häiritud

Kaire Reiljan

kaire@le.ee

Eile öösel alanud iga-aastane plaanipärane hooldustöö on saanud negatiivse järje ning Swedbanki elektrooniliste kanalite lühiajalised häired ei lõppenud hommikul kella 6-ga, teatas Swedbank.

Siiani on häiritud internetipanga, pangakaartide ning sularahaautomaatide töö. Swedbanki spetsialistid tegelevad aktiivselt probleemi lahendamisega.

Swedbank vabandab oma klientide ees.

Mart Siilivask

Swedbanki pressiesindaja

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
1 Kommentaar
Inline Feedbacks
View all comments
Mati.A.
9 aastat tagasi

Vabandustest üksinda ei piisa! Inimene tahab süüa iga päev ja seda vaatamata sellele, kas pangasüsteem töötab või ei tööta! Oli ju Swedbank ise see, kes lõpetas sularahaga arveldamised ära väites, et süsteem on kindel, turvaline ja hea, kasutage aga internetipanka. Ja kus on siis nüüd see ,,toimiv´´ süsteem, kui inimesel on vaja raha arvete või toidu eest maksmiseks? Swedbanki elektrooniliste kanalite lühiajalised häired ei lõppenud hommikul kella 6-ga, teatas Swedbank. Aga kui need ei lõppe ka järgmiseks ega ülejärgmiseks hommikuks? Mis siis, kui need ei lõppe nii peagi? Kas inimesed peavad siis nälga jääma, kuna pangasüsteemid nii ebakindlad on ja… Loe rohkem »