Swedbanki pangakaardi saab koju tellida

Kaire Reiljan

kaire@le.ee

Alates märtsist saavad Swedbanki kliendid tellida pangakaardi koju posti teel. Esialgu kehtib teenus ainult aeguvate kaartide uuendamisel ja on Eesti piires tasuta, esmaseid kaarte väljastab ja kaarte asendab Swedbank jätkuvalt pangakontoris.

Swedbanki jaepanganduse divisjoni juhi Ulla Ilissoni sõnul teeb pangakaartide kojusaatmine kliendi jaoks aegunud kaardi asendamise mugavamaks. „Järjest enam kliente eelistab suhelda pangaga internetipanga vahendusel, mistõttu pangakontorite külastuste arv on kahanenud viimase kolme aasta jooksul 7%. Seejuures kasvab internetipanga kasutajate osakaal kiiresti, kõige kiiremini seenioride seas, suurenedes viimase kolme aasta jooksul 6,6%. Arvestades selle suundumusega, muudame ka igapäevaseid pangatoiminguid selliselt, et lihtsad asjad saaks korda ajada pangakontorisse tulemata,“ lausus Ulla Ilisson.

Ta lisas, et pangakontor jääb järjest rohkem isiku tuvastamist nõudvate olukordade, keerulisemate küsimuste lahendamise ja nõustamise tarbeks. Tulevikus kaalub pank ka esmaste kaartide väljastamist ja kadunud või rikutud kaartide asendamist posti teel.

Pangakaardi saavad postiga koju tellida internetipanga kasutajad. Valides kaardi kättesaamise viisiks „Posti teel“, saadab pank uuendatud kaardi kontaktandmetes olevale aadressile lihtkirjana.

Ilisson rõhutas, et deebetkaardi kättesaamise viisi ja saadetise postiaadressi saab muuta 60 päeva, krediitkaardi puhul 50 päeva enne vana kaardi aegumist „Kaardi saab ka välismaale tellida, kuid sel juhul on teenus tasuline,“ märkis Ulla Ilisson.

Swedbanki andmetel on panga eraklientide seas deebetkaartide omanike arv jätkuvalt tõusuteel, kasvades viimase kahe aastaga 2%. Kiirem kaardiomanike lisandumine on toimunud noorte seas, kus deebetkaarte väljastati 3,5% enam kui paari aasta eest.

Pärast uuendatud kaardi kättesaamist tuleb see 30 päeva jooksul peale vana kaardi aegumist internetipangas aktiveerida. Esialgu jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood, mida saab automaadis soovi korral muuta.

Küsimuste tekkimisel soovitab Ilisson saata internetipangast pangateate, kirjutada aadressile info@swedbank.ee või pöörduda Swedbanki klienditeenindusse numbril 6 310 310.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
1 Kommentaar
Inline Feedbacks
View all comments
Marilee
10 aastat tagasi

This article aceivehd exactly what I wanted it to achieve.